onsdag, september 24, 2008

Vem behöver sömn?

Inte jag i alla fall. Därför är jag redan vaken, efter ca 4 timmars sömn. Planen är nu att ladda ner de senaste avsnitten av House och Fringe och ta en mysig data-tv stund med mig själv före det blir till att kila iväg på jobbet.

Jag är väldigt dålig på att sova när Felix är hos sin mamma. En av anledningarna är att jag jobbar en hel del, så min kropp vill inte riktigt slappna av.

Weird, men ack så tacksamt nu när jag har tid att njuta av tv-serier FÖRE det jag far till jobbet istället för efter. Så kan under dagen skicka små (läs: stora) spoilers till Henrik, och berätta om vad som händer i avsnitten. Hihi, vad kul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du vara lik din mamma?

Fredrik sa...

Ja mama. Jag tror det :)

Anonym sa...

Fick inga spoilers från dig, vet inte om jag ska vara tacksam eller besviken....

Ps. Jag gillar sömn men håller med, helt klart överskattat!

Anonym sa...

Hmmm... fasligt vad det var mors starkt här inne *ler* Tror att jag personligen håller mej till Guru så det inte blir förvecklingar *skratt* Hamnade att läsa på din blogg och måste bara säga att den är helskön att läsa :-) livsglädje,reflektioner och du bjuder på dej själv.

Hälsningar - the... Guru *skratt*