torsdag, december 04, 2008

Alla barnen bloggar...

...förutom Fredrik för han...kunde inte rimma?

Nä, jag kan rimma. Men ibland vill jag inte. Som exakt nu tillexempel. Hm, särskrivning eller inte på det där ordet? Ska jag orka fråga min kompis Herr Google? Nä!

Dagarna och veckorna (och åren?) bara springer iväg, och det känns som att jag jobbar mest hela tiden. Eller...rättelse, det är inte bara en känsla utan det är ett rent faktum att det faktiskt är som så. Därav att jag är frånvarande med att skriva om mitt liv. Eller jag skulle såklart kunna göra som ca 99% av alla andra som bloggar och skriva fastän jag inte har något speciellt att skriva. Att skriva "bara för att" liksom.

Till exempel (någonstans har jag skrivit rätt i alla fall...HMM, särskrivning på det ordet?!?...whatever!):

Hej. Idag tänkte jag göra en sak. Men det blev bara inte. Jag kanske gör det imorgon. Vi får se.

Tragikomiskt...

Nåväl, vad händer då i mitt (SÅ ENORMT MYCKET MER) intressanta liv då?

- Nästa vecka har jag date med en kille som heter Ironside i efternamn
- Jag ska köpa en MultiMixer (kopia av MagicBullet)
- Jag har tjuvkäkat av Felix flingor 3 dagar på raken
- Jag har fått en finne
- Jag har köpt klart alla julklappar redan nu. Alldeles själv dessutom. Eller nästan iallafall (hihi)
- Jag är skäggig-like-hell
- Jag sover väldigt bra om nätterna
- Jag lyssnar just nu allra mest på Anna Ternheim
- Jag är besatt av rispuffar
- Jag är inte besatt av power puff pinglorna
- Jag vet inte riktigt varför jag skrev meningen ovan, men antagligen fick jag den inte allt för självklara kopplingen mellan rispuffar och puff pinglor i skallen. Det händer med jämna mellanrum
- Jag stör mig extra mycket på särskrivningar just nu så jag funderar på att börja skriva ihop allting i en enda lång mening
- Nuorkarjaginteskrivanåmerutannuskajagtaochunnamiglitekvalitetstid
medmigssjälvochsepådexterhejdå

5 kommentarer:

Caroline sa...

Till att börja med; Det heter "till exempel".

Sedan vill jag bara säga att JAG VILL OCKSÅ SE PÅ DEXTER!!!!!!!!!!!!!!! :)

Unknown sa...

att läsa det här var nog det bästa jag har gjort på hela dan.

Anonym sa...

hahahahahahha du är bara sådär skönt störd ibland.... antar att vi ses på stan imorgon, för där hittar man ju jämt dig på lördagar

Fredrik sa...

Caroline: Du kanske är ett exempel!

Johanna: Rolig dag? :)

Syster: It runs in the family ;)

Anonym sa...

aah, vilka minnen! jag och en killkompis som mailade mycket i gymnasiet avslutade alltid våra mail med en lång kram.. alltså till exempel: enjaghoppasdukansovabrainatttrots-huvudvärkenmenduvisesimorgoniskolan-
kram.
det var tider det..
rolig blogg för övrigt :)