onsdag, november 19, 2008

Allt för Fredrik.

Jag känner mig alltid lika vuxen och osårbar när jag får mitt veckovisa nyhetsbrev från Allt för Föräldrar. Känslan är total, vuxenpoängen regnar över mig och jag hör hur min inre pubertala röst sjunger "Sing hallelujah" (feat. Dr. Alban) inom mig.

Jag läser det dock aldrig. Men jag ler, tänker på Felix, och går vidare i livet.

By the way. Anledningen till att jag inte är så aktiv på detta forum på sistone är att jag jobbar rätt intensivt just nu (as always, i och för sig), och då hinner jag varken leva eller tänka så då går bloggen miste om en massa skojigheter som händer. Men jag säger till er alla samma som jag så snällt sagt till min blogg; lev med det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att använda begreppet vuxenpoäng när man är 28 och pappa känns väl lite barnsligt? ;)

Fd Tango 2

Fredrik sa...

Hehe! Det är bara på pappret Peter, bara på pappret...

/fredrik - 18 mentala år